صفحه اصلی / مشاوره روانشناسی خانواده / شماره مشاوره خانواده رایگان

شماره مشاوره خانواده رایگان

شماره مشاوره خانواده رایگان

شماره مشاوره خانواده رایگان و مشاوره خانواده رایگان که شمت میتوانید از طریق تلفن ثابت با ما تماس بگیرید.

زنی که از ماشینش به کوه ها نگاه می کنداگر هرگز به درمان مراجعه نکرده اید ، ممکن است تصور زیادی از اتفاقات یک جلسه درمانی نداشته باشید.

این کاملاً رایج است ، زیرا بیشتر آنچه مردم درباره درمان می دانند ناشی از تصویرگری رسانه ها (غالباً نادرست) است.

در دهه گذشته ، آگاهی در مورد مسائل مربوط به بهداشت روان به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

آگاهی بیشتر با حمایت از درمان به عنوان یک روش مفید و طبیعی برای کمک به کاهش ننگ سلامت روان کمک کرده است.

بر این اساس ، کفن رازداری در مورد درمان از بین می رود. دوستان ، اعضای خانواده ، حتی همکاران شما ممکن است کاملاً مایل باشند در مورد تجربیات خود در زمینه درمان و اینکه چگونه صحبت با یک متخصص بهداشت روان به آنها کمک کرده است صحبت کنند.

شماره مشاوره خانواده رایگان تلفنی

اما اگر هنوز در مورد درمان مطمئن نیستید ، یا کسی را که به درمان رفته است نمی شناسید ، ممکن است قبل از رزرو اولین جلسه خود درنگ کنید.

شاید شما از کاری که یک درمانگر انجام می دهد احساس عصبی کنید یا فکر نمی کنید که پریشانی شما واقعاً شایسته درمان باشد.

برای کار با درمان ، نیازی به تجربه مسائل روانشناختی قابل توجه یا پریشانی عاطفی نیست.

قبل از بررسی نحوه کار درمانی برای کمک به افرادی که در حال مبارزه هستند ، بیایید همین افسانه را از بین ببریم. برای کار با درمان ، نیازی به تجربه مسائل روانشناختی قابل توجه یا پریشانی عاطفی نیست.

شماره مشاوره خانواده رایگان
شماره مشاوره خانواده رایگان

اگر در تلاش ، گیج هستید ، احساس می کنید می خواهید مشکلی یا زندگی خود را مرتب کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید – درمان می تواند به شما کمک کند.

تلفن و شماره مشاوره خانواده رایگان

درمان شخصی است
روند درمان می تواند بر اساس آنچه شما تجربه می کنید تا حدی متفاوت باشد.

برای اولین بار ، طول دوره درمان می تواند براساس مسئله ای که می خواهید در آن کمک کنید متفاوت باشد.

اگر شما در حال مبارزه با افسردگی پس از فروپاشی و یا از دست دادن شغل، برای مثال، درمان اغلب شما را از طریق این مشکل را در چند ماه کمک می کند تا کار.

ممکن است کاملاً “درمان نشوید” ، اما به طور کلی می توانید خود به خود ناراحتی طولانی مدت را برطرف کنید. این هدف اصلی درمان است.

نگرانی های جدی یا طولانی مدت ، مانند آسیب ناشی از سو استفاده یا افسردگی مزمن ، ممکن است به جلسات درمانی بیشتر و رویکرد فشرده تری نیاز داشته باشد.

شماره مشاوره روانشناسی خانواده رایگان

در بیشتر موارد ، هر هفته فقط یک ساعت به درمان می پردازید. اما درمانگر شما همچنین ممکن است انواع مختلفی از درمان را برای پاسخگویی به نیازهای شما توصیه کند.

به عنوان مثال رفتار درمانی دیالکتیک معمولاً شامل یک ساعت درمان ، یک ساعت آموزش مهارت و یک ساعت اضافی گروه درمانی در هر هفته است.

درمان به عنوان یک درمان پتو یا یک روش متناسب با همه عمل نمی کند. درمان برای افکار مزاحم (یکی از اجزای OCD ) احتمالاً بسیار متفاوت از درمان هراس سگها خواهد بود.

اما حتی دو فرد مبتلا به اضطراب عمومی نیز ممکن است درمان را به روشهای مختلفی ببینند ، براساس نوع درمانی که متخصص درمانگر و نیازهای فردی آنها دارد.

شماره مشاوره حل مشکلات خانوادگی رایگان

اگر استراتژی های مختلف مقابله ای را امتحان کرده اید و همچنان با اضطراب شدید دست و پنجه نرم می کنید ، ممکن است بخواهید دارو را امتحان کنید.

یک گزینه درمانی کاملاً معتبر (و مفید). درمانگر شما باید از تصمیم شما حمایت کند و برای یافتن داروی مناسب با شما همکاری کند.

اگر می دانید که به هیچ وجه نمی خواهید دارو مصرف کنید ، مگر اینکه کاملاً ضروری باشد ، ممکن است به دنبال یک درمانگر باشید که در درمان های جایگزین مانند یوگا یا طبیعت درمانی تخصص داشته باشد.

درمان به افراد در رسیدن به اهداف کمک می کند
شما ممکن است با این ایده که درمانگر به شما مشاوره می دهد ، به شما می گوید چه کاری انجام دهید یا از احساس هر چیز کوچکی احساس می کنید ، به درمان مراجعه کنید (یا می خواهید به طور کامل از درمان خودداری کنید).

اما درمان به این شکل عمل نمی کند. در عوض ، درمان یک فضای امن و بدون قضاوت را برای شما فراهم می کند تا در مورد مشکلات و هر چیزی که شما را غرق می کند صحبت کند یا حتی زندگی را کمی سخت تر کند.

شماره مشاوره ازدواج آنلاین رایگان

درمانگر شما به صحبت های شما گوش می دهد و سپس با شما همکاری می کند تا طرحی را برای مقابله با چالش ها و دستیابی به کیفیت زندگی بهتر تهیه کنید.

اگر ناراحتی قابل توجهی ندارید می توانید به درمان بروید. درمان می تواند در پیگیری هر هدفی مفید باشد ، مهم نیست که این هدف چیست.

شاید شما می خواهید قرار ملاقات بگذارید اما احساس می کنید مهارت نزدیک شدن به شخصی یا ایجاد رابطه را ندارید .

شاید شما می خواهید در مورد نزدیکتر بودن با کودکان نوجوان خود کار کنید. یا شاید فقط می خواهید یک عادت ناخن جویدن مادام العمر را ترک کنید.

هدف شما هرچه باشد ، درمانگر به شما کمک می کند تغییرات بالقوه ای را که می توانید برای رسیدن به نتیجه مورد نظر خود انجام دهید ، جستجو کنید.

اما شما با اهداف خود به درمان می آیید (یا وقت خود را صرف شناسایی بطور جلسه ای می کنید).

بهترین مشاوره خانوادگی رایگان

شما همچنین فرصتی برای به اشتراک گذاشتن راه حل هایی دارید که نیستند ، که می تواند به شما و درمانگر شما کمک کند با هم برای پیدا کردن چیزی که سودمند است کمک کنید.

بگویید که احساس کمبودی داشته اید زیرا دیگر فرصتی برای خلق هنر ندارید. درمانگر شما می پرسد یک روز معمولی برای شما چگونه است؟

بعد از اینکه برنامه خود را توضیح دادید ، آنها به شما اشاره می کنند که شما تمام وقت خود را صرف انجام کارهایی برای دیگران می کنید ، کاری که هرگز متوقف نمی شدید در نظر بگیرید.

به طور خلاصه ، درمان می تواند به شما کمک کند تا بتوانید الگوها یا عادات مربوط به خود را شناسایی و از بین ببرید.

درمانگران همه پاسخ ها را به شما نمی دهند. آنها به شما کمک می کنند ابزار مناسبی برای کمک به خود پیدا کنید.

شماره مشاوره مشکلات زناشویی رایگان

در درمان ، شما ماشین را رانندگی می کنید. درمانگر می تواند در هنگام گم شدن به شما در جهت یابی کمک کند یا اگر در لجن گیر کنید ، می تواند شما را بیرون بکشد.

درمان شما را کنترل می کند
در درمان ، شما ماشین را رانندگی می کنید. درمانگر می تواند در هنگام گم شدن به شما در جهت یابی کمک کند یا اگر در لجن گیر کنید ، می تواند شما را بیرون کند. اما درمانگر شما تصمیم نمی گیرد که کجا بروید یا چگونه به آنجا بروید. شما خودتان آن کار را انجام می دهید.

به همین دلیل یافتن یک درمانگر که بتوانید با او کار کنید بسیار مهم است. شما اغلب می توانید با انتخاب درمانگر خود به شخصی سازی تجربه درمانی خود کمک کنید ، بنابراین به دنبال شخصی باشید که با او احساس راحتی می کنید.

درمانگران ماشین نیستند. شخصیت ، طرز رفتار و سبک های متقابل منحصر به فرد آنها احتمالاً در روند درمان نشان داده می شود.

مشاوره خانواده تلفنی رایگان شخصیت آنها می تواند به شما در جذب کاری که با هم انجام می دهید کمک کند یا شما را از این کار کنار بگذارد.

یافتن یک درمانگر که شما را تشویق به ادامه دادن مشکلات کند ، حتی در صورت ناخوشایند بودن ، نیز ضروری است.

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

درمان اغلب احساس ناخوشایند ، حتی ناخوشایند می کند. این یک قسمت طبیعی از فرآیند است.

اما وقتی شما و درمانگرتان رابطه کاری قوی دارید ، به آنها اعتماد دارید تا از طریق ناراحتی از شما حمایت کنند و به مکانی برسند که برای ایجاد تغییر احساس آمادگی کنید.

اگر باور ندارید ، بدون توجه به افکار مشترک یا چالش هایی که با آن روبرو هستید ، درمانگر شما همچنان به ارائه دلسوزی و حمایت ادامه خواهد داد ، سخت تر خواهید داشت آسیب پذیری های خود را باز کرده و به اشتراک بگذارید . در نتیجه ، درمان ممکن است تأثیر کمتری داشته باشد.

شما هزینه درمان را پرداخت می کنید. این فضای شما برای ایجاد تغییر است.

درمانگر شما در طی مراحل راهنمایی ارائه می دهد ، اما شما در جهت آنچه که نیاز دارید تلاش می کنید.

این مطالب را نیز ببینید!

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان در حالی که سایر اعضای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *