صفحه اصلی / مشاوره روانشناسی خانواده / مرکز مشاوره خانواده در انزلی

مرکز مشاوره خانواده در انزلی

مرکز مشاوره خانواده در انزلی

مرکز مشاوره خانواده در انزلی تلفنی رایگان در بهترین مرکز مشاوره رواشناسی خانواده در بندر انزلی که برای حل مشکلات خانوادگی به ما کمک می کند زوجین و خانواده ها با مشکلات منحصر به فردی روبرو هستند ، به همین دلیل است که آنها اغلب از درمانگران ازدواج و خانواده کمک می گیرند.

این متخصصان آموزش دیده اند تا به طور خاص با مسائل بین فردی که در افراد ، زوج ها ، خانواده ها و گروه ها بوجود می آید برخورد کنند.

آیا علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید؟ در این نمای کلی از این حرفه جذاب ، درباره کارهایی که متخصصان ازدواج و خانواده انجام می دهند ، محل کار آنها و میزان درآمدشان ، بهتر درک کنید.

کاری که آنها انجام می دهند

درمانگران ازدواج و خانواده ، بیماری روانی و ناراحتی روانی را در چارچوب سیستم های ازدواج و خانواده ارزیابی ، تشخیص و درمان می کنند.

مرکز مشاوره خانواده در انزلی تلفنی

متخصصان خدمات مشاوره ای را در چندین زمینه مختلف از جمله مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره رابطه ، مشاوره کودک و مشاوره جدایی و طلاق ارائه می دهند.

مرکز مشاوره خانواده در انزلی
مرکز مشاوره خانواده در انزلی

برخی از وظایف معمول که یک درمانگر ازدواج و خانواده ممکن است به طور منظم انجام دهد عبارتند از:

تشخیص و درمان اختلالات روانی
انجام روان درمانی با افراد ، زوج ها و خانواده ها
تدوین برنامه های درمانی
کمک به مشتریان در ایجاد مهارت های ارتباطی جدید بین فردی

جمع آوری اطلاعات در مورد مشتری از طریق موجودی گزارش خود ، مصاحبه ، مشاهدات ، بحث و ارزیابی رسمی.

علاوه بر ارائه خدمات به مشتری ، بسیاری از متخصصان در این زمینه وقت خود را صرف بازاریابی خدمات خود می كنند ، مخصوصاً اگر در مشاغل خصوصی فعالیت می كنند.

بهترین مشاوره خانواده در انزلی رایگان

تکمیل مدارک و معاملات با شرکت های بیمه نیز قسمت قابل توجهی از وقت درمانگر را به خود اختصاص می دهد.

هنگام کار با مشتری ، درمانگران باید یادداشت های پیشرفت موردی را دقیق نگه دارند ، سابقه ارزیابی ها را ثبت کنند و هر گونه توصیه برای درمان بیشتر را یادداشت کنند.

بنابراین چه چیزی ازدواج درمانگر و خانواده را از سایر درمانگران متفاوت می کند؟ در حالی که آنها روان درمانی ارائه می دهند و به مسائل بهداشت روان توجه می کنند.

آنها بیشتر بر چگونگی تأثیر پویایی خانواده بر سلامت روانشناختی تمرکز می کنند.

به طور روزمره ، آنها ممکن است با مشکلات مختلف مشتری مانند عزت نفس ، آسیب به خود ، افسردگی ، اضطراب ، غم ، عصبانیت و مشکلات رابطه ای روبرو شوند.

درمانگران خانواده در طیف وسیعی از زمینه های اشتغال از جمله مراکز سرپایی ، خدمات فردی و خانوادگی ، دولت های محلی و ایالتی و دفاتر سایر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی کار می کنند.

سایر کارهای معمول شامل کارهای خصوصی ، مراکز بهداشت روان بیمارستانی ، مدارس ، دانشگاه ها و کلینیک های بهداشتی است.

مشاوره حل مشکلات خانوادگی در انزلی

از آنجا که درمانگران ازدواج و خانواده اغلب مجبورند خود را با برنامه مشتریهایشان تطبیق دهند ، کار در عصر و آخر هفته کار غیرمعمولی نیست.

الزامات آموزشی و آموزشی

انجمن آمریکایی برای ازدواج و خانواده درمانی پیشنهاد می کند که حداقل آموزش برای تبدیل شدن به یک درمانگر ازدواج و خانواده شامل یک مدرک کارشناسی ارشد به علاوه دو سال تجربه بالینی تحت نظارت است.

پس از اتمام این شرایط آموزشی ، درمانگران باید در امتحانات مجوز دولتی نیز قبول شوند.

علاوه بر آموزش های اساسی و الزامات آموزشی ، داشتن خصوصیاتی برای موفقیت در شغل برای افراد حرفه ای مهم است.

مهارت های بین فردی: ترحم و همدلی امری حیاتی است. درمانگران ازدواج و خانواده باید در شنیدن صحبت های مشتریان خود تبحر داشته باشند.

مشاوره روانشناسی خانواده در شهر انزلی

توانایی های حل مسئله: درمانگران ازدواج و خانواده باید بتوانند با مشکلات پیچیده کنار بیایند و راه حل های ارائه دهند.
توانایی اعتماد سازی: درمانگران باید به مشتریان خود کمک کنند تا احساس اعتماد و درونی ترین افکار و احساسات خود را احساس کنند.

مهارت های سازمانی: آنها همچنین باید بتوانند یادداشت های پرونده و سایر مدارک را پیگیری کنند و ادعاهای صورتحساب و بیمه را مدیریت کنند ، به همین دلیل توانایی های سازمانی ضروری هستند.

مهارت های ارتباطی: درمانگران ازدواج و خانواده همچنین با دیگران از جمله اعضای خانواده و متخصصان مراقبت های بهداشتی همکاری می کنند ، بنابراین مهارت های ارتباطی قوی یک ضرورت است.

راحتی با فناوری های مختلف نیز می تواند مفید باشد. درمانگران ازدواج و خانواده اغلب از طیف وسیعی از ابزارهای فناوری از جمله کنفرانس ویدیویی ، نرم افزار حسابداری ، سیستم های تلفنی چند خطی ، نرم افزار صفحه گسترده ، ایمیل و نرم افزار پزشکی استفاده می کنند.

چشم انداز شغلی مشاوران خانواده

تا سال 2012 ، تخمین زده شده است که 37800 درمانگر ازدواج و خانواده در ایالات متحده استخدام شده اند.

کتاب راهنمای چشم انداز شغلی نشان می دهد که رشد شغلی پیش بینی شده برای این حرفه با سرعتی سریع تر از متوسط ​​در سال 2020 رشد خواهد کرد.

این مطالب را نیز ببینید!

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان در حالی که سایر اعضای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *