صفحه اصلی / مشاوره روانشناسی خانواده / شماره مشاوره خانواده در اصفهان

شماره مشاوره خانواده در اصفهان

شماره مشاوره خانواده در اصفهان

شماره مشاوره خانواده در اصفهان تلفنی رایگان و مشاوره روانشناسی خانواده آنلاین در اصفهان که مشاوره حل اختلاف خانوادگی که درجه کارشناسی ارشد در روانشناسی یک گزینه عالی برای دانشجویانی که می خواهند برای ادامه تحصیل خود در مقطع تحصیلات تکمیلی، اما مطمئن نیستید اگر آنها می خواهند به کسب دکترای است.

خوشبختانه گزینه های شغلی زیادی در این سطح درجه وجود دارد.

کارشناسی ارشد روانشناسی: چیزهایی که باید بدانید
گرچه کارشناسی ارشد روانشناسی برای برخی از دانشجویان گزینه بسیار خوبی است ، اما برای همه مناسب نیست. قبل از تصمیم گیری در مورد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ، فاکتورهایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

دانشجویان روانشناسی معمولاً درباره برنامه های کارشناسی ارشد کمتر از دوره های دکترا می شنوند علی رغم این واقعیت که سالانه حدود  دانشجو در رشته روانشناسی 1 مدرک کارشناسی ارشد می گیرند در مقایسه با تقریبا  درجه دکترا در روانشناسی.

شماره مشاوره خانواده در اصفهان تلفنی

این مدرک ، به ویژه با گرفتن دانشجو از طریق اینترنت ، به یک گزینه محبوب تبدیل شده است. با این حال ، دانش آموزان غالباً نمی دانند دقیقاً چه کاری می توانند با مدرک خود پس از فارغ التحصیلی انجام دهند.

برخی از دانشجویان ممکن است مانند گامی به مقطع دکترا تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را انتخاب کنند ، در حالی که برخی دیگر بلافاصله پس از فارغ التحصیلی قصد دارند وارد کار شوند.

بیایید نگاهی دقیق بیندازیم به اینکه چه نوع گزینه های شغلی با مدرک روانشناسی در سطح کارشناسی ارشد موجود است.

با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی چه کاری می توانید انجام دهید؟
فرصت های شغلی موجود پس از کسب مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی برای شما می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.

به عنوان مثال ، افرادی که در روانشناسی بالینی کارشناسی ارشد می گیرند ، احتمالاً مسیر شغلی متفاوتی با افرادی که در روانشناسی تجربی کارشناسی ارشد می شوند ، دارند.

کسانی که تمرکز بالینی دارند بیشتر در زمینه بهداشت روان کار می کنند در حالی که کسانی که دارای تمرکز تجربی هستند ممکن است بیشتر آموزش یا انجام تحقیق را انجام دهند.

شماره مشاوره خانواده در اصفهان رایگان

در حالی که به نظر می رسد همه مدرک کارشناسی ارشد تقریباً یکسان هستند ، اما نه تنها در تمرکز موضوع بلکه در گزینه های شغلی نیز تنوع فوق العاده ای وجود دارد.

به عنوان مثال ، در برخی از ایالت ها ، افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی بالینی هستند ، می توانند روان درمانی را در شرایط محدود انجام دهند در حالی که افرادی که دارای مدرک تحصیلی در یک رشته روانشناسی تجربی هستند ، می توانند تمرکز خود را بر روی یک حرفه تحقیق محور بگذارند. 1

قبل از انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، مدتی را با دقت در نظر بگیرید که پس از فارغ التحصیلی می خواهید کجا کار کنید.

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی: این اغلب یک درجه نهایی است ، به این معنی که تحصیلات تکمیلی بیشتر لازم نیست. در برخی از ایالت ها ، فارغ التحصیلان این برنامه های مبتنی بر عمل مجاز به ارائه روان درمانی و ارزیابی روانشناختی تحت نظارت روانشناس بالینی مجاز هستند.

شماره مشاوره خانواده در اصفهان
شماره مشاوره خانواده در اصفهان

کارشناسی ارشد روانشناسی تجربی: این گزینه درجه می تواند به عنوان یک درجه ترمینال یا آماده سازی برای تحصیلات تکمیلی بیشتر باشد. این مدارک مبتنی بر تحقیق بر روی آماده سازی دانشجویان برای مشاغل در تحقیقات متمرکز است.

شماره مشاوره خانواده در اصفهان آنلاین

دانش آموزان اغلب در یک زمینه خاص مانند روانشناسی شناختی ، عوامل انسانی ، روانشناسی رشد یا روانشناسی اجتماعی تمرکز می کنند .

این نوع درجه دانش آموزان را برای مشاغل دستیاری تحقیق ، مدیران آزمایشگاه و محققان بازار آماده می کند.

کارشناسی ارشد در یک حوزه روانشناسی کاربردی: وزارت کار ایالات متحده پیشنهاد می کند که فرصت های شغلی برای دانشجویان دارای تحصیلات تکمیلی در یک رشته روانشناسی کاربردی مانند روانشناسی صنعتی-سازمانی یا روانشناسی قانونی قوی ترین فرصت ها است .

خی از فارغ التحصیلان ممکن است موقعیت های تدریس را در سطح کالج یا دانشگاه پیدا کنند.

اگر مدرک شما در یکی از زمینه های فوق نباشد یا اگر می خواهید دنده عوض کنید تا روی حوزه دیگری از روانشناسی تمرکز کنید چه می کنید؟ اگرچه مسیر شغلی شما ممکن است آنچنان واضح نباشد ، هنوز فرصتهای شغلی مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

هنگامی که جستجوی شغلی خود را شروع می کنید ، به مهارت ها و دانشی که در طول تحصیل به دست آوردید فکر کنید و روش های مختلفی را که می توانید از این توانایی ها در نیروی کار استفاده کنید ، در نظر بگیرید.

موارد زیر فقط برخی از زمینه های اصلی است که ممکن است بخواهید در جستجوی کار خود بر روی آنها تمرکز کنید.

شماره مشاوره روانشناسی خانواده در اصفهان

در حالی که رقابت برای موقعیت های تدریس می تواند شدید باشد ، برخی از فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی موقعیت های تدریس در کالج ها و دانشگاه های پایه را پیدا می کنند.

مشاوره تحصیلی ، مشاوره شغلی و استخدام آکادمیک از مشاغل جایگزین در آموزش عالی است که فارغ التحصیلان برنامه روانشناسی کارشناسی ارشد ممکن است بخواهند در نظر بگیرند.

گزینه دیگر جستجوی شغل در دولت محلی ، ایالتی یا فدرال است. دفاتر مختلف دولتی غالباً افرادی را که دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی هستند برای انجام تحقیقات یا ارائه خدمات روانشناسی استخدام می کنند.

چگونه می توانید از این فرصت های شغلی مطلع شوید؟ یکی از راه های جستجوی چنین مشاغلی مراجعه به وب سایت وزارت کار ایالت خود و جستجوی لیست های مشاغل موجود است.

برخی از موقعیت های مختلف دولتی که ممکن است واجد شرایط باشید عبارتند از:

مشاوره خانواده در اصفهان

حتی اگر مدرک شما متمرکز بر تمرین نباشد ، باز هم می توانید در زمینه بهداشت روان استخدام کنید. بسیاری از این موقعیت ها در سطح ابتدایی هستند ، اما می توانند راهی عالی برای کسب تجربه و تعیین اینکه آیا شما علاقه مند به ادامه تحصیل در مقطع دکترا در روانشناسی بالینی یا مشاوره هستید ، هستید .

برخی از عناوین شغلی احتمالی در این زمینه عبارتند از:مشاغل در تجارت ، فروش ، بازاریابی و تبلیغات
مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی همچنین به عنوان یک آماده سازی عالی برای مشاغل خارج از روانشناسی عمل می کند.

فارغ التحصیلان روانشناسی اغلب مورد توجه کارفرمایان قرار می گیرند زیرا آنها مهارت های ارتباطی بین فردی و کتبی قوی دارند. پیش زمینه ای جامع در تحقیقات و آمار همچنین ممکن است شما را برای کار در زمینه هایی مانند تحقیقات بازار واجد شرایط کند.

شماره مشاوره حل اختلافات خانوادگی در اصفهان

انتظار می رود نیاز به متخصصان آموزش دیده برای کمک به افزایش بهره وری و نگهداری کارگران ، به افزایش تقاضا برای روانشناسان سازمانی – صنعتی کمک کند .

با این حال ، به دلیل تعداد افرادی که به دنبال این موقعیت ها هستند ، انتظار می رود رقابت برای چنین مشاغلی بسیار زیاد باشد.

موارد زیادی وجود دارد که می توانید با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی انجام دهید ، اما درک محدودیت های بالقوه چنین مدرکی نیز مهم است.

در حالی که برخی از ایالت ها به دارندگان مدرک کارشناسی ارشد اجازه می دهند تا تحت نظارت روانشناس مجاز ، روان درمانی و ارزیابی را انجام دهند ، استفاده از عنوان روانشناس معمولاً فقط به افرادی که دارای مدرک دکترا هستند محدود می شود.

این مطالب را نیز ببینید!

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان در حالی که سایر اعضای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *