صفحه اصلی / مشاوره روانشناسی خانواده / مشاوره حل مشکلات خانوادگی

مشاوره حل مشکلات خانوادگی

مشاوره حل مشکلات خانوادگی

مشاوره حل مشکلات خانوادگی تلفنی رایگان و مشاوره خانواده تلفنی رایگان شما منتظر گوشه ای از میشیگان و هورون هستید و برای ناهار با شریک زندگی خود ملاقات می کنید. ده دقیقه گذشته است ، پانزده… بیست دقیقه و بدون تماس ، بدون پیام – هیچ چیز. او بعد از سی دقیقه می رسد – خونسرد آرام و جمع شده. او با دیدن حالت آزاردهنده صورت شما می پرسد چه مشکلی دارد

. در عرض چند لحظه ، شما در یک بحث درباره برنامه های اصلی قفل شده اید ، در یک کشمکش لفظی بر سر زمان تصمیم گیری برای قرار ملاقات ، عقب و جلو می شوید. هر یک از شما به طور متفاوتی آن را به یاد می آورید. هرکدام از شما در پاشنه های خود حفر می کنید. هرکدام از شما می خواهد حق با شما باشد

این همیشه با شریک زندگی ما اتفاق می افتد: آرزوی پیروزی در بحث ، حق با شماست ، بدون توجه به خسارت وثیقه. اما اغلب ، “برد” شخصی من برای ما “ضرر” می شود. علی رغم پیروزی من ، ما احساس قطع ارتباط می کنیم ، چیزی نزدیک به زمانی که بحث آغاز شد.

مشاوره حل مشکلات خانوادگی تلفنی

جایگزین؟ انتخاب هوشمند بودن به جای حق – قرار دادن ما بالاتر از من. هوشمند بودن به معنای در نظر داشتن رفاه رابطه و پرسیدن از خودم است که در طی یک بحث و گفتگو ، چه چیزی ممکن است برای رسیدن به هماهنگی مشارکت لازم باشد. (تقریباً هرگز دنبال پیروزی نیست.

تحقیقات زوجین دریافته است که روابط زمانی قوی تر است که شرکا بیشتر از نیازهای فوری خود به این رابطه متعهد شوند.

همه ما دوست داریم حق با ما باشد ، اما دنبال کردن این راه اغلب به معنای کنار گذاشتن مشارکت است ، مشاوره روانشناسی خانواده ما دو نفر با هم ، و عوض می کنیم باید یک ورزش تیمی در یک رویداد فردی باشد.

(ممکن است شریکی داشته باشید که سبک او عقب راندن و به چالش کشیدن شما نباشد ، و این باعث می شود انگیزه حق داشتن را آسان کنید.

مشاوره حل مشکلات خانوادگی
مشاوره حل مشکلات خانوادگی

اما انجام این کار ممکن است به همان اندازه برای رابطه مضر باشد – و شما فقط آن را نمی دانید از حق داشتن در مقابل لحظه های هوشمند بودن آگاه باشید حتی اگر به طور عادی خود را در یک کش و قوس نبینید.)

مشاوره حل مشکلات خانوادگی رایگان

با احساس تسخیر جنگ طناب ، طناب را رها کنید. به خود یادآوری کنید که اگر در جنگ پیروز شوید اما در جنگ شکست بخورید ، یک پیروزی پوچ است.
در نظر بگیرید که بگویید ، مشاوره تلفنی مشکلات زناشویی ما این را متفاوت می بینیم ، و بیایید با آن خوب باشیم. بیایید موافقت کنیم که مخالف باشیم. چگونه می توانیم اکنون به جلو حرکت کنیم؟ “

اگر شریک زندگی شما از چیزی که گفتید یا انجام آن احساس آسیب دیدگی (صدمه ، ناامیدی ، ناراحتی) کرد ، ابتدا با ارائه عطوفت ، مراقبت و تفاهم ، آن آسیب را تمایل دهید.

به احساسات شریک زندگی خود گوش فرا دهید. بازتاب آنها را با دلسوزی انجام دهید. (“شما ناامید و ناراضی هستید که من شما را در این گوشه منتظر نگه داشته ام. من می توانم آن را درک کنم.”)

آنچه برای حرکت رو به جلو با هم لازم است را در نظر بگیرید (یا بپرسید). اگر عذرخواهی است ، بدون توجه به مقصر مقصر ، در جاده بالا رفته و یکی را پیشنهاد دهید. “متاسفم که شما را منتظر نگه داشتم.”

فریب میل حق داشتن را بگیرید. این فقط تماس وسوسه انگیز منیت بازی است. در صورت توانایی در برابر آن مقاومت کنید.

بهترین مشاوره حل مشکلات خانوادگی

مخلوط های مخارج – که هزینه های خود را بیشتر از آنچه در حالت ایده آل دوست دارند گزارش می کنند – غالباً با افراد محکم ازدواج می کنند – که هزینه کمتری را از میزان ایده آل خود گزارش می دهند.

آنچه در مرحله همسریابی آغاز می شود ، به عنوان جذابیت اختلافات ، می تواند در طول زندگی زناشویی به یک دستورالعمل برای درگیری تبدیل شود.

یک نظرسنجی  نشان داد که 61٪ از زوجین می گویند بحث در مورد امور مالی منجر به مشاجره می شود و 50٪ می گویند عادت های مالی شریک زندگی آنها را دیوانه می کند.

خواه سبک زندگی شما و هم شریک زندگی تان کم و بیش مشابه باشد ، یک عامل موثر در خوشبختی زناشویی فعالیت به عنوان یک مشارکت مالی است و در عین حال برخی از استقلال مالی را نیز حفظ کرده است.

این یک عمل متعادل کننده است: تکریم ما بدون اینکه مرا رها کنید. به نظر می رسد برخی از رویکردهای مدیریت پول به ایجاد این تعادل کمک می کند.

مرکز مشاوره حل مشکلات خانوادگی

بگذارید بهترین مدیر پول وجوه را اداره کند. اگر یکی از شما مهارت خاصی در ایجاد تعادل بین کتاب ها و مدیریت صورتحساب دارد ، بگذارید آن شخص کار خود را انجام دهد ، و دیگری به یاد داشته باشد که از کار خوب انجام شده ابراز قدردانی کند.

نبردهای خود را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که در هر زمان هر دو همسر می خواهند از احساس نفوذ در تصمیم گیری در مورد هزینه ها لذت ببرند. این به انعطاف پذیری نیاز دارد: نتایج همیشه نباید مطابق راه شما پیش بروند.

بدانید که هم در هزینه و هم در پس انداز ارزش دارد. هزینه های منطقی باید لذت و سرگرمی را در زندگی رابطه شما و زندگی شریک زندگی به همراه داشته باشد.

پس انداز منطقی باید برای ارتقا امنیت ناشی از داشتن صندوق بارانی و اطمینان از وجود دارایی های موجود در آینده باشد.

با پول خود به عنوان پول ما رفتار کنید. صرف نظر از تفاوت در قدرت درآمد ، کار خود را با درآمد کل یک گلدان شروع کنید.

شماره مشاوره خانواده آنلاین

اگر حفظ حسابهای جداگانه چک یا پس انداز منطقی است ، آن حساب ها را از همان قابلمه تغذیه کنید. از جمله مزایای دیگر ، این اطمینان می دهد که هر دو شریک می دانند که پول از کجا می آید و به کجا می رود.

تصمیم گیری مالی را به طور مساوی به اشتراک بگذارید. صرف نظر از اختلافات در قدرت کسب ، توافق کنید که هیچ یک از همسران “قدرت رأی دادن” بیشتر از دیگری در مورد هزینه ندارد.

(در مورد اینکه آیا شما قدرت رای گیری برابر تصمیمات مربوط به صرف هزینه را دارید یا نه صحبت کنید. ما در نکته ماه آینده بیشتر به این نکته خواهیم پرداخت).

یک قرارداد هزینه از پیش تصویب شده ایجاد کنید. مبلغ دلاری را انتخاب کنید که می تواند بدون نیاز به تأیید همسر و بدون نیاز به توضیح یا دفاع از آن تصمیم هزینه ، هزینه شود.

این مطالب را نیز ببینید!

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان در حالی که سایر اعضای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *