صفحه اصلی / مشاوره روانشناسی خانواده / مشاوره خانواده در تاکستان

مشاوره خانواده در تاکستان

مشاوره خانواده در تاکستان

مشاوره خانواده در تاکستان تلفنی رایگان که میتوان بهترین مرکز مشاوره خانواده در تاکستان که مکالمه مربیگری هنگام برنامه ریزی برای تعطیلات خانوادگی سالانه ، می توانید مسیری را که طی خواهید کرد تجسم کنید.

جاده پیش رو را مشاهده می کنید و گودال متوقف می شود و خود را در حال رسیدن به مقصد می بینید.

بچه ها از ماشین جمع می شوند و مسابقه می دهند تا اولین نفری باشند که به دریا می ریزند. این طبیعی است ، زیرا شما قبلاً بارها به این سفر رفته اید

ما به عنوان یک حرفه ای ، ممکن است همیشه راه خود را برای آماده سازی جلسات به عنوان برنامه ریزی در نظر نگیریم زیرا این کاری است که به طور طبیعی انجام می دهیم.

با این وجود برنامه ریزی و داشتن خلاصه ای از مکالمه ای که با مربی خود خواهید داشت ، از موارد اساسی برای راهنمایی آنها برای رسیدن به اهدافشان است.

این مقاله چندین ایده در مورد چگونگی ساختاردهی در جلسات مربیگری ، نکات مفید برای برنامه ریزی جلسات و مثالهای خاص مکالمات مربیگری موفق به شما ارائه خواهد داد.

مشاوره خانواده در تاکستان تلفنی رایگان

قبل از ادامه ، فکر می کردیم ممکن است دوست داشته باشید سه تمرین دستیابی به هدف را به صورت رایگان بارگیری کنید.

مشاوره خانواده در تاکستان
مشاوره خانواده در تاکستان

این تمرینات دقیق و مبتنی بر علم به شما یا مشتریانتان کمک می کند تا اهداف عملی را ایجاد کرده و در ایجاد تکنیک های پایدار به تکنیک ها مسلط شوند.

این مقاله شامل:
چگونه جلسه مربیگری خود را ساختار دهیم
برنامه ریزی جلسات خود
2 الگوی مفید برای جلسه اول خود
نکاتی برای مکالمه مربیگری موفق
نمونه هایی از جلسه مربیگری و مکالمه
س toالاتی برای پرسیدن از مشتریان خود
یک پیام به خانه
منابع

چگونه جلسه مربیگری خود را ساختار دهیم
جلسات مربیگری ساختاری برای مشتریان مفید است و طرح مشخصی را برای مربیان فراهم می کند تا آنها را منظم و متمرکز در دستیابی به اهداف مشتری قرار دهد.

بهترین مرکز مشاوره خانواده در تاکستان

یکی از مشهورترین مدلهای مورد استفاده در انواع مربیگری ، مدل است .

مقاله مدل مربیگری ما رئوس مطالبی از این مدل محبوب و همچنین مجموعه ای از ابزارها و تکنیک های مربیگری را برای ادغام در عمل ارائه می دهد.

گرچه داشتن ساختار مهم است ، همچنین درک اینکه ساختار مربیگری چه به نفع خود شما و چه به مشتری است ضروری است. یکی از روشها برای انجام این کار است.

پرسیدن سوالات مربیگری خوب ، صرف نظر از الگویی که مربی استفاده می کند ، در قلب مربیگری موثر قرار دارد. تمام رویکردهای مربیگری از  در اشکال مختلف برای کمک به کشف فرایندهای تفکر فردی استفاده می کنند .

مربی می تواند با استفاده از پنج سوال اصلی تفکر را تحریک کرده و ایده ها را به کنش تبدیل کند .

پنج را می توان به ترتیب و براساس دشواری ها و موضوعاتی كه مربی می خواهد درباره آنها بحث كند ، پرسید ، زیرا هدف نهایی این است كه آنها را به جایی كه باید بروند ، برسانیم.

از مشتری درمورد سابقه خود مانند تحصیلات ، سابقه کار قبلی یا حتی تجربیات شخصی وی که آنها را به این مرحله سوق داده است ، کنید.

مشاوره حل مشکلات خانوادگی در تاکستان

ایجاد رابطه می کند و فضایی را برای احساس راحتی مربی ایجاد می کند. با ایجاد یک تاریخچه ، آنها می توانند مشخص کنند که در آینده می خواهند کجا بروند.

2. الان کجایی؟
کاوش در شرایط کنونی برای درک اینکه چرا و چگونه مربی می خواهد خودسازی کند ، کلید می خورد. این کار همچنین می تواند با از مشتری در مورد وضعیت کلی ذهن او انجام شود.

مربی با درک مسیر حرکت آنها و اینکه از کجا می آیند ، بهتر می تواند نیازهای مشتری را برآورده کند.

3. می خواهید به کجا برسید؟
پس از بررسی وضعیت موجود ، این می تواند به مربی کمک کند تا آنچه را که می خواهند بدست آورند ، تجسم کند. ما همچنین این را نقطه عطف جلسه می دانیم.

جایی که مربی باید بیشترین حضور را داشته باشد ، مشتری را درگیر می کند که وی را مجبور به خارج کردن از منطقه راحتی خود می کند و تغییر داخلی مورد نیاز برای حرکت رو به جلو را ایجاد می کند.

مشاوره روانشناسی خانواده تاکستان انلاین

قدرتمند پایان باز دارند و نمی توان با “بله” یا “نه” ساده به آنها پاسخ داد. راهی برای پرسیدن باز این است که با یکی از جملات زیر شروع کنید.

چرا؟
چطور؟
شما در این مورد چه فکر می کنید… ؟
درباره من بیشتر بگو …
پرسیدن س -الات آزاد مربیان را به سمت دستیابی به تحقق راهنمایی می کند ، نه به دنبال پاسخی که فکر می کنید باید دنبال کنند.

در سکوت بین که شما (مربی) می پرسید و پاسخ مربی می تواند اتفاقات زیادی بیفتد ، زیرا آنها آنچه را که شما از آنها می پرسید پردازش می کنند و با ضمیر ناخودآگاه آنها ارتباط برقرار می کنند.

مشاوره قبل از ازدواج در قزوین تاکستان

4. چگونه به آنجا خواهید رسید؟
ممکن است مربی پس از شناسایی مکانی که می خواهند باشند ، در پیدا کردن چگونگی رسیدن به آنجا مشکل داشته باشد.

این اغلب در مواقعی است که یادگیرنده واقعا از مربی مشاوره می خواهد اما می تواند به او کمک کند تا در مورد گزینه ها و گزینه هایی که ممکن است استفاده کند ، فکر کند.

مرور هر گزینه یا بازی در سناریوهای قابل قبول به آنها کمک می کند تا رویکرد مشاوره ای را که با آن راحت ترند انتخاب کنند.

متناوباً ، مربی ممکن است ابتدا به عنوان تمرین با مربی خود از بین پر خطرترین گزینه بازی کند تا بتواند شهامت بیرون رفتن از منطقه راحتی خود و دستیابی به اهداف خود را پیدا کند.

این مطالب را نیز ببینید!

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان مشاوره ترک اعتیاد تلفنی رایگان در حالی که سایر اعضای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *