صفحه اصلی / مشاوره روانشناسی کودک / مشاوره کودک تلفنی رایگان مشهد

مشاوره کودک تلفنی رایگان مشهد

مشاوره کودک تلفنی رایگان مشهد

مشاوره کودک تلفنی رایگان مشهد در ماشین بچه ها سر و صدا و سر و صدا می کنند. شما از مشاجره و صدای بلند آنها منحرف شده اید. شما بارها در طول اتومبیل سواری به آنها گوشزد کرده اید اما رفتار آنها تغییر نکرده است. چه کاری باید انجام دهید؟

مسلماً بهترین سیستم مدیریت کودک که تاکنون ایجاد شده است ، تجلیل از پنجاه سال راهنمایی والدین به سمت سلامت و اثربخشی است: فرزندان رودولف دریکرز : چالش . سیستم که از زمان آغاز فعالیت خود در سال توسط سایر کتابهای والدین بسیار کپی شده است.

به والدین نشان می دهد که چگونه می توانند عواقب طبیعی و منطقی را برای ارائه درسی که می خواهیم فرزندانمان یاد بگیرند (بدون اعتماد به داد و فریاد یا مجازاتهای متعارف) ارائه دهند.

دقایقی پس از رسیدن به محل کار خود ، متنی از دخترتان دریافت می کنید که نشان می دهد او صبح آن روز ناهار خود را روی پیشخوان آشپزخانه گذاشته است … و شماره مشاوره کودک تلفنی آیا آن را در مدرسه برای او می آورید؟ چه کاری باید انجام دهید؟

مرکز مشاوره کودک تلفنی رایگان مشهد

همه ما به یک سیستم نیاز داریم ، رویکردی که ما را در چگونگی کنترل بسیاری از لحظات سخت در طول سالهای تربیت کودک راهنمایی کند. برای تربیت کودکان هیچ مجوزی لازم نیست. هیچ گواهی ای مبنی بر اینکه کلاسهای اساسی را گذرانده ایم.

آیا می دانیم چه می کنیم؟ با سیستمی مانند ، ما از اعتماد به نفس ناشی از والدین با مجموعه ای ثابت از اصول آزمایش شده و واقعی برخوردار می شویم. ما با هر لحظه چالش برانگیز از ابتدا شروع نمی کنیم.

مشاوره کودک تلفنی رایگان مشهد
مشاوره کودک تلفنی رایگان مشهد

علی رغم درخواست دوم شما ، بچه ها برای شام به طبقه بالا نیامده اند. این به طور منظم اتفاق می افتد و شما از این که همیشه به دنبال آنها داد بزنید خسته شده اید. چه کاری باید انجام دهید؟

بهترین مشاوره کودک تلفنی رایگان مشهد

به خصوص در یک خانواده دو والد ، یک سیستم مشترک مزایای اضافی هر دو والد را که از یک نقشه راه کار می کنند ، اعطا می کند.

طبیعی است که دو پدر و مادر ، هر کدام با سابقه خانوادگی و شخصیت و خلق و خوی خاص خود ، از منظرهای مختلف به نظم و انضباط نزدیک می شوند ، گاهی اوقات یکدیگر را لگدمال می کنند.

به اشتراک گذاشتن روش راهنمایی کودک ، آن زمانهای دلسردکننده ای را که ناامیدی از بچه ها به ناامیدی از همسر تبدیل می کند ، کاهش می دهد.

با پذیرفتن به عنوان کتاب راهنمای مدیریت فرزند خود ، پدر و مادر ثرتری شوید. هزاران نسخه استفاده شده ، دهها سال قدمت اما در شرایط خوب ، حتی در حدود یک ربع در فضای مجازی شناور است. برای چیزی به اندازه تربیت کودک مهم نیست ، کنار صندلی شلوار خود پرواز نکنید. آغوش یک سیستم عاقلانه.

مشاوره کودک آنلاین مشهد

قضاوت بر اساس کلماتی که ما به کار می بریم ، ما اغلب تکه های ناهموار روابط خود را از طریق یک لنز سخت و انتقادی مشاهده می کنیم: ما به اسکایدها ضربه زده ایم” یا “در روزهای بد افتاده ایم.

چقدر آسان است که خودمان را بترسانیم و فکر کنیم که مشارکت ما محکوم به فنا است ، یا اینکه برای همیشه با این همه ناراحتی زندگی می کنیم. لحظات چنین بدبینی احتمالاً برای اکثر ما آشنا است.

اعتقاد به این که وقتی ما و یک شریک زندگی برای کنار آمدن تلاش می کنیم ، یا با هم اختلاف پیدا می کنیم یا حرف های یکدیگر را می گوییم ، مسئله ای دائماً اشتباه است ، باعث می شود که مشکلات روابط را ناشی از نقص اصلی شریک زندگی یا خودمان بدانیم.

این دیدگاهی است که کارول دوک ، روانشناس استنفورد ، بیانگر یک ذهنیت ثابت می داند –مشاوره کودک تلفنی رایگان این دیدگاه که ویژگی های انسان در سنگ قرار می گیرد ، بعید است تغییر کند و باید به سادگی پذیرفته شود (یا در بهترین حالت تحمل شود.

ذهنیت ثابت باعث می شود که ، در دلسردی عمیق ، به راحتی بتوانیم یکدیگر را سرزنش کنیم (“اگر فقط او چنین نبود … یا مشکل از او است …”). و همراه با سرزنش ، خشم و انزجار (یا شرم ، هنگامی که سرزنش خودگردان است) ، به علاوه احساس درماندگی است که نمی توان کاری کرد.

شماره مشاوره تربیت کودک مشهد

برخلاف ذهنیت ثابت ، دوک ذهنیت رشد را ارائه می دهد – این دیدگاه که مردم همیشه در حال تکامل هستند ، تا زمانی که ما بخواهیم تلاش کنیم ، مغز و عادات آن را می توان اصلاح کرد.

(تحقیقات علوم اعصاب با اطمینان تأکید می کند که مغز قابل انعطاف است و عادات آن قابل تغییر است.

ذهنیت رشد به ما اجازه می دهد تا ناتوانی ها را در شریک زندگی خود (یا در خودمان) تصدیق کنیم اما بدون ناامیدی هیچ کاری نمی توان انجام داد ، بدون این که این حس را داشته باشد که ما ” برای همیشه قربانی صفات تغییرناپذیر و تأسف بار شوید.

بنابراین در مورد آن وقایع سخت روابط به عنوان دعوت هایی فراتر از منطقه راحتی خود ، برای ایجاد (شاید با کمک یک مشاور) عادات و مهارت های جدید فکر کنید که می تواند مشارکت شما را به اوج جدید و شگفت انگیزی برساند. کاملاً امکان پذیر است: ذهنیت رشد این را به ما یادآوری می کند

این مطالب را نیز ببینید!

مشاوره روانشناسی ترس از کرونا

مشاوره روانشناسی ترس از کرونا

مشاوره روانشناسی ترس از کرونا مشاوره روانشناسی ترس از کرونا تلفنی و به صورت آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *