صفحه اصلی / مقالات / مشاوره درمان افسردگی رایگان

مشاوره درمان افسردگی رایگان

مشاوره درمان افسردگی رایگان  و مشاوره روانشناسی افسردگی تلفنی رایکان و مشاوره حل مشکلات روانشناسی در بهترین مرکز که ما گاهی غم و اندوه را تجربه می کنیم.

این به معنای افسردگی شما نیست. علاوه بر این ، کسانی که از این اختلالات رنج می برند همه علائم را نخواهند داشت.

مشاوره درمان افسردگی رایگان

رفتار افراد افسرده

مشاوره شناخت علائم افسردگی  بر اساس تجربه و مشاهدات متخصصان ، می توان برخی از ویژگی های رفتار یک فرد افسرده را در گروه های سنی مختلف بیان کرد:

آنها بیرون نمی آیند.
آنها در مدرسه و فعالیت های کاری شرکت نمی کنند.
آنها از خانواده و دوستان نزدیک دور می شوند.
آنها از مسکن استفاده می کنند.
آنها همیشه فعالیت های سرگرم کننده ای ندارند.
آنها نمی توانند تماشا کنند.
آن ها ناراحت هستند.
آنها آسیب پذیر هستند.
ناامیدی در میان آنها مشهود است.
آنها هیچ اعتماد به نفسی ندارند.
علائم افسردگی
افراد مبتلا به افسردگی فکر می کنند شکست خورده اند ، اشتباهاتی مرتکب شده اند ، هیچ اتفاق خوبی برای آنها نیفتاده است .

مشاوره درمان افسردگی رایگان تلفنی

آنها فکر می کنند که من بی ارزش هستم ، زندگی ارزش زیستن دارد ، مردم بدون من در فیزیک بهتر خواهند بود.

خستگی مکرر و بیماری ، سردرد و دردهای عضلانی ، مشکلات گوارشی ، مشکلات بی خوابی ، کاهش یا تغییر اشتها ، کاهش یا افزایش وزن از دیگر علائم این اختلال است.
تغییر اشتها
برای مقابله با این عادت یک فرد افسرده پرخوری یا پرخوری طبیعی است. این تغییر اشتها باعث کاهش یا افزایش وزن در دوران افسردگی می شود.

بیخوابی
سایر علائم بارز افسردگی بی خوابی یا گاهی خواب زیاد است. اگر آنها مشکلات خواب شدیدی دارند ، باید به دنبال درمان اختلالات خواب باشند.

تفاوتی
افراد افسرده دائماً در مورد کمبودها و شکست های خود فکر می کنند ، احساس گناه و درماندگی بیشتری می کنند.

افسردگی

علت غم و اندوه
افسردگی
افسردگی باعث می شود فرد احساس کند هیچ چیز خوبی او را آزار نمی دهد. این برداشت های منفی غالباً افکار خودکشی به دنبال دارد و باید جدی گرفته شود.

مرکز مشاوره درمان افسردگی رایگان

درد قفسه سینه
افسردگی می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش دهد. بعلاوه ، افرادی که قبلاً دچار حمله قلبی شده اند بیشتر در معرض افسردگی قرار می گیرند.

تغییر موتورسیکلت
برخی از افراد مبتلا به افسردگی ضعیف یا مضطرب می شوند ، مانند صبح زود بیدار شدن و ساعت ها در اتاق راه می روند.

خسته و بی حوصله
هنگام افسردگی ، فرد احساس خستگی زیادی می کند و نمی تواند به کارهای روزمره خود ادامه دهد.

احساس درد در عضلات و مفاصل

ویزیت مشاوره روانشناسی در منزل و زندگی با درد مزمن خطر ابتلا به افسردگی را افزایش می دهد. افسردگی همچنین می تواند باعث درد و بدن شود.

افراد مبتلا به افسردگی سه برابر بیشتر از افراد عادی دردهای مکرر را تجربه می کنند.

کم توجهی
برخی از افراد مبتلا به افسردگی شدید قادر به تمرکز نیستند.

بعضی اوقات این افراد خواندن یک مجله یا پیگیری علاقه به برنامه های تلویزیونی را دشوار می کنند و تصمیم گیری حتی کوچکترین آنها را دشوار می کنند.

انواع افسردگی از نظر روانشناسی

1. افسردگی شدید.
داشتن بیشترین علائم افسردگی حداقل به مدت دو هفته در روز در کار ، خواب و رژیم غذایی ، درس ها و لذت بردن از زندگی اختلال ایجاد می کند.

۲. افسردگی مداوم
مدت زمان علائم افسردگی برای بیش از دو سال نشانه افسردگی مداوم است.

افسردگی مزمن

افراد مبتلا به افسردگی مزمن غالباً افسرده هستند و حداقل دو علامت افسردگی دارند که دو سال یا بیشتر طول می کشد.

برای تشخیص این نوع بیماری مشاوره روانشناسی درمان استرس افراد باید دو مورد از موارد زیر را داشته باشند: مشکلات خواب (بی خوابی یا خواب زیاد).

کم انرژی یا خستگی سختی ضعف تمرکز یا مشکل در تصمیم گیری و احساس ناامیدی.
4. افسردگی در مراحل اولیه قاعدگی.
بیش از 10٪ زنان در سنین باروری از این اختلال رنج می برند.

این فرم شدید می تواند باعث ناراحتی ، اضطراب یا تحریک پذیری و سایر علائم جدی در هفته قبل از پریود شود.

افسردگی در دوران قاعدگی

دانشمندان بر این باورند که زنان می توانند در طی چرخه قاعدگی خود به طور غیرمعمولی در برابر تغییرات هورمونی آسیب پذیر باشند.

دکتر ست گفت که استفاده از داروهای ضد افسردگی ، به ویژه موارد محدود شده به مهارکننده های جذب مجدد سروتونین ، طی دو هفته اول قبل و در طول ماه می تواند بسیار مثر باشد.

برخی از انواع پیشگیری از بارداری نیز می توانند کمک کنند.

محققان دانشگاه کالیفرنیا ، سان دیگو در حال استفاده از روش درمانی ساده برای بهبود کیفیت خواب و خلق و خو در زنان هستند.

افسردگی پس از زایمان

زنان مبتلا به افسردگی در دوران بارداری و پس از زایمان افسردگی مداوم را تجربه می کنند.

این مطالب را نیز ببینید!

مشاوره روانشناسی کنترل استرس

مشاوره روانشناسی کنترل استرس مشاوره روانشناسی کنترل استرس و مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان به صورت …